יום שלישי, 7 ביולי 2009

כל מיני...

נראה לי כאילו עבר נצח מהפוסט הקודם. בפועל זה רק שבוע וחצי...

חזרנו לשגרה. כבר שבוע לפני יום העצמאות כאן היו הזיקוקים הראשונים (כי מסתבר שיותר זול לשכור את הפארק שבוע מראש מאשר בתאריך עצמו). אז על הזיקוקים הראשונים ויתרנו עקב עייפות יתר של הילדים. מחשיך כאן רק בסביבות תשע וחצי, ככה שהזיקוקים התחילים לפחות בעשר.
חשבנו איך לבלות את יום העצמאות (מבחינתנו סופ"ש רגיל). בעקבות משהו שהיה לנועה ברגל (דלקת. קצת אנטיביוטיקה והכל בסדר) לא רצינו ללכת איתם לאגם כי העדפנו שהיא תשאר עם נעליים סגורות, אז החלטנו לטייל ליד אחד האגמים שכבר היינו בו כמה פעמים (דווילס לייק), אבל תמיד נשארנו בחוף. בחרנו במסלול שמטפסים בו כדי לראות סלע שעומד הפוך (נקרא balanced rock). אייל טיפס את כל הדרך (ורצה להמשיך עוד) ונועה היא ככל הנראה המטפסת הצעירה ביותר שטיפסה שם (כמעט את כל הדרך) וזכתה לחיוכים מכל מי שבא מולנו (או שעקף אותנו) :-)

אחרי שחזרנו הלכנו לאיזה אירוע בשורווד-הילס, הכפר שצמוד למעונות (מעין מובלעת עצמאית בתוך מדיסון). התכוונו ללכת לשם גם כדי לראות את הזיקוקים בלילה, אבל אחרי הטיפוס של הבוקר, וללא שנת צהריים, לא נשאר למי להראות את הזיקוקים.

אתמול חנכנו את הבריכה עם חברים ונועה ואייל היו מאוד מרוצים למרות שבכלל לא היה כל כך חם...


והיום? הלכנו לגינה. זה השלל:


גאה להגיד שבשלושת השבועות האחרונים מאז שחזרנו מהטיול לא קנינו חסה. אבי היה אמיץ לאכול את הצנוניות החריפות מאוד שגדלו לנו. בינתיים האפונה היא לנשנוש בלבד אבל אני מקווה שבקרוב יהיו כמויות רציניות יותר, והיום אכלנו לראשונה קישוא מהגינה!
מי יודע, אולי נפתח עסק גננות בארץ (אם רק יהיו מים להשקות איתם).

אין תגובות: