יום רביעי, 19 בינואר 2011

הביקור האחרון מארץ הקודש?

הביקור האחרון מהארץ הסתיים. ההורים שלי רצו להגיע לבקר עוד פעם אחת לפני שנחזור, ומכיוון שהם חובבי שלג, הם הגיעו בשיא החורף. קצת לפני שהם הגיעו היו כאן ימים חמים, שגרמו לזה שרוב השלג נמס, לצערם. יום לפני שהם עזבו התחיל לרדת הרבה שלג, ולכן אם היו באים שבוע מאוחר יותר אולי זה היה יותר מוצלח. מצד שני, ביום שישי צפויות כאן טמפרטורות של בין 30- ל 35-, ככה שאולי עדיף היה לוותר על השלג...

אז מה כן היה לנו?

הרבה זמן כיף עם הילדים בבית


ואחרי שירד שלג גם בחוץ עם המזחלות


וסתם נסיעה בדרך אלינו ברחובות לבנים אחרי לילה של שלג


הליכה על האגם הקפוא כמו שכבר סיפרתי


פעמיים אבא שלי נסע עם אבי לפארקים מחוץ לעיר במקומות בהם היה שלג לטובת קרוס קאנטרי סקי


ופעם אחת אבא שלי ואני נסענו עם אייל לאתר סקי (דאון-היל)



סך הכל היה הרבה כיף וזמן איכות!


התכוונו גם להחליק על הקרח ולטייל על אגם קפוא אחר לראות את הדייגים, אבל זה תוכנן ליום שני בו הטמפרטורות צנחו והשלג לא הפסיק לרדת. אני לא יודעת אם להורים שלי יצא עוד להגיע למדיסון, אבל אני כבר מתכננת תיכנונים על השבתון הראשון שלנו כאן (פרט שולי שצריך קודם משרה בשביל זה, אבל לפנטז תמיד אפשר).

ביום שלישי לנועה היה שיעור אחרון בחוג ג'ים, בו הילדים עשו הופעה להורים לפי מיטב הקיטש האמריקאי.


ולסיום, חידה.
אחד המראות היפים הוא משטח של שלג, לפני שמישהו הלך/ נסע דרכו. מראה לא פחות יפה הוא משטח שלג עם מעט עקבות. אז של מי העקבות בתמונה? בין הפותרים נכוה יוגרלו חולצה ותקליט.


רמז:

יש שם סנאי, תרנגול הודו (כן, כן! יש ש
ניים שמסתובבים כאן כל בוקר. אני חייבת לצלם אותם איזה בוקר בשלג) ומגפיים.

אין תגובות: