יום שלישי, 8 בפברואר 2011

מי יושב ליד מוקי?

אחד הדברים הראשונים שגרם לאבי להסתלבט עלי, הוא שיכולתי לשבת שעות ולפתור את החידות מסוג: דני חבר של משה. משה אוהב כלבים. מוקי אלרגי לחלב. ועם המידע הנ"ל, ליד מי יושב מוקי?

אז עכשיו אני מרגישה בערך ככה, רק בחידה הרבה יותר מורכבת.
בארץ מחכים תמיד לדקה התשעים להזמנת כרטיסי טיסה, כי אולי המחיר יירד. כאן כבר למדתי שזה לא קורה , כי אם כבר המחיר יעלה. מה שמוביל לזה, שצריך להתחיל לחשוב על תאריך חזרה ולהזמין כרטיס. אל על מפרסמים בגאווה שיש להם הטבות מצויינות לתושבים חוזרים. האמת? צודקים. אבל רק אם אתם חוזרים מניו-יורק או לוס אנג'לס. המחיר טוב, תנאי שינוי הכרטיס ואפילו ביטול מעולים (לא עולה כלום) ומותר להביא 3 מזוודות לכל נוסע. איפה הקטצ'? צריך קודם להגיע לניו-יורק. כן. לקנות בנפרד כרטיס לניו-יורק, לשלם על 3 מזוודות לכל אחד (כי בארה"ב משלמים החל מהמזוודה הראשונה) והכי קריטי, לכו לעבור בין טרמינלים בניו-יורק עם שלושה ילדים קטנים, 13 מזוודות, כסאות בטיחות וחמישה תיקי יד.
כנראה שנוותר.

אז מה יש לנו?
אפשר לטוס ממדיסון. או ממילווקי. או משיקגו.
אם תהייה עצירת ביניים באירופה, נהייה זכאים למזוודה אחת.
אם הטיסה תהיה מארה"ב או קנדה ישירות לארץ, נוכל להביא שתי מזוודות.
אם נבחר אל על. יהיו 3, רק שהן בטח יאבדו לנו ברחבי הטרמינל.

מדיסון/ מילווקי/ שיקגו - לכל מקום עלות שונה להגעה לשדה התעופה.
בחברות תעופה שונות, עלות שונה למשקל עודף.
ואולי בכלל נשלח חלק מהדברים במכולה של חברים?

ובאיזה תאריך נטוס? צריך כבר להתחייב. וכמובן שבימים שונים התעריפים שונים.

עד כאן הצד הכלכלי. עכשיו מה יותר שפוי עם שלושה ילדים? גם לזה יש משקל, לא?

מזל שזה רק כסף ולא עניין בריאותי. כי החידה הזו כנראה תישאר בלתי פתירה.

ואחרי שקישקשתי לכם (ופרקתי עצבים על אל על. תרגישו חופשי להפיץ את האיוולת הזו. הם אומנם לא חייבים לי כלום, אבל שלא ינפנפו בכמה שהם עוזרים לתושבים חוזרים), נצ'פר אתכם בתמונה כתודה על זה שקראתם הכל. בשבת בערב יואב ונגה באו ל sleep over רק בלי ה sleep. אחרי ארוחת ערב ומקלחות פרשנו שקי שינה בסלון ורוני הצטרפה לחגיגה.


אין תגובות: