יום ראשון, 22 במאי 2011

קיץ במדיסון


נראה שהשנה ויתרנו על האביב.
היה חורף ארוך, ואז קיץ. מדי פעם יש שוב ימים קרים, אבל אתמול סוף סוף יכולנו לכבס את המעילים בתקווה שלא נצטרך אותם יותר.
מה היה מאז הפוסט האחרון?
ילדה אחת שהיתה תינוקת המון זמן, ועכשיו פתאום, נתנה קפיצה והפכה לילדה שובבה, שרק רוצה להיות בחוץ כל היום. בתמונה רוני יושבת במה שהיה פעם האמבטיה שלה. מי היה מאמין שלפני שנה היא שקלה קצת יותר משני קילו.


בויסקונסין הכריזו על מספר ימי חופשה ללא תשלום לכל עובדי המדינה כחלק מהנסיונות לחסוך. חלק מהימים נקבעים על ידי העובדים, אבל ישנם מספר ימים שהוכתבו מלמעלה. אבי עובד אוניברסיטה וכמוהו גם הגננות של אייל ונועה, וכך מצאנו את עצמנו ביום שני שעבר כולנו בבית. אחרי סוף שבוע לא ידידותי במיוחד מבחינת מזג אויר, היה יום יפה. החלטנו לנסוע ל- Wildcat mountain state park. הפארק נמצא במרחק שעתיים נסיעה צפונה. מכיוון שרוני לא נהנית במיוחד בנסיעות, היינו צריכים לעצור בדרך. בחרנו באגם מלאכותי, Redstone Lake, שנוצר על ידי סכר. המים שעוברים את הסכר יורדים במפל נחמד. אז עצרנו, טיילנו למפל, ואחר כך עברנו לאחד מחופי האגם. אחרי שהילדים שיחקו בחול היה צריך לשטוף ידיים לקראת הנשנוש (או בעצם זה תירוץ להשתמש במשאבות מים האלו שרואים יותר ויותר בטיולים. אני כל כך אוהבת אותן), ורק אז יכלנו להמשיך צפונה.


זה כבר הנוף מנקודת התצפית בפארק חתול הבר :-)


לכו תנסו לצלם תמונה משפחתית עם שלושה ילדים קטנים. זה מה שיצא הפעם.


ביום שישי האחרון היה טקס הסיום בגן. אני רק יכולה להגיד שהיה חמוד מאוד, אבל קיטש אמריקאי במיטבו (הלו, זה רק גן!). את רוב התמונות אני לא יכולה להעלות, כי מופיעים בהם ילדים מהגן. אני כן מרשה לעצמי לשים תמונות עם הגננות. בגן של נועה צילמו סרטון חמוד ושמו ברשת. אני לא רוצה לשים כאן את הקישור, אבל אם מישהו מאוד רוצה אני יכולה לשלוח לו את הקישור במייל.


זהו. התחילה חופשת הקיץ. שלושה חודשים במדיסון והביתה.
החוויות מהיום יחכו כבר לפוסט הבא.

אין תגובות: