יום שישי, 24 ביוני 2011

לאן מטיילים הקיץ?


לקראת סוף שנת הלימודים בגן, ולאור העובדה שלאבי נשארו ימי חופש שהוא היה חייב לנצל עד סוף יוני, עלתה השאלה לאן נוסעים לטייל הקיץ? אם רק הייתם יודעים בכמה מקומות כמעט וטיילנו... כבר כמעט חרשנו את כל ארה״ב.
מדיסון היא אומנם עיר מקסימה לגור בה, אבל אחד החסרונות שלה הוא, שלאן שלא רוצים לטייל (והכוונה היא מעבר לסופ״ש) קודם כל צריך לנסוע יומיים.
לכל מקום היו סיבות למה כן לטייל בו (אם ניצול נקודות נוסע מתמיד, עלות או כל סיבה אחרת) וכמובן, היו סיבות טובות למה לא.
התחלנו בכמעט טיול לילוסטון עם הרכב. או אולי בטיסה? ואז כמעט טסנו לקולורדו ומשם כמעט לקחנו רכב ליוטה, כי ממש נהננו שם בקיץ שעבר ורצינו עוד. אולי בכלל נסתפק בבלק הילס (בדרך ליילוסטון)? ואז כמעט ונסענו לוושינגטון די. סי. ואז היו טיסות זולות וכמעט טסנו לשם בתוספת נסיעה לחוף המזרחי. ואז היו כמה ימים עם מזג אויר מגעיל ובצפון דווקא היה נעים אז כמעט עשינו גיחה צפונה (וזה באמת כמעט וקרה. אפילו סיימנו לארוז את הקופסאות ששלחנו כדי שנוכל לנסוע, רק שאז רוני פרחה לה בכל הגוף). ואז החלטנו שזהו, נוסעים ליילוסטון ויהי מה. רוני אמנם לא משהו בנסיעות, אבל מקסימום עושים אחורה פנה. התיישבנו לתכנן את הלילות שבדרך, להזמין לפחות את השניים הראשונים, ואז ראינו שזה לא ממש מסתדר. אז שוב כמעט והיינו ביילוסטון. יאללה, נוסעים לסמוקי מאונטינס בטנסי!

יילוסטון כנראה תחכה לפעם הבאה שנגיע ליבשת. יש למה לחכות.

אין תגובות: