יום שני, 27 באפריל 2009

בלה בלה בלה

הקטע הזה של הכותרת. ומה כותבים כשיש סתם עוד עדכון שוטף על מעללינו כאן?

אחרי הקיץ של יום שישי והבילוי באגם, שבת התחילה עם סופת רעמים וברקים המלווים בגשם (וצניחה של יותר מעשרים מעלות) ולכן את רוב היום בילינו בבית (חוץ מגיחה קטנה לסידורים. לא נחשב). בראשון בבוקר היה בקמפוס אירוע שנקרא Breakfast on the farm. זה דבר שמתרחש כאן במקומות שונים במהלך האביב/קיץ, והפעם התרחש בקמפוס. יש בקמפוס בנין שנקרא Stock Pavilion. בנין עתיק, יפה ומוזר, שברגע שנכנסים רואים רחבה ענקית לא מרוצפת (אלא אם כן קש נקרא ריצוף) ומסביב טריבונות. הדבר נראה כמו מקום שיועד במקור לתצוגת בקר או משהו בסגנון. מחוץ לבניין היו אוהלים בהם הוגשה ארוחת בוקר אמריקאית טיפוסית (אפשר ורצוי לוותר) וחולקו גלידות וגבינות מתוצרת מקומית (דווקא טעים מאוד), ובתוך הבניין היו פינות ליטוף רבות (שכללו גם חיות שבד"כ בארץ לא תמצאו בפינת ליטוף...), פינה להכנת עציצים (כוסות, אדמה, זרעים), פינת יצירה, וכל מיני עמדות שיועדו למבוגרים יותר עם הסברים על החקלאות. הילידם מאוד נהנו.




דרך אגב, במקרה, בכניסה לבניין ההוא יש שני חדרים שמשמשים את המעבדה של אבי, ובמקרה שם הוא יושב. לפני שחזרנו הביתה נכנסנו לחדר שלו (ככה זה כשאין במקום פינת החתלה). זו הזדמנות לראות באיזה תנאים אבי עובד:


אחרי שנת צהריים טיילנו ברגל כאן באזור, טיול נחמד מאוד של 45 דקות שכלל חיפוש (ומציאת) שלוליות.


כנראה זה לא הספיק לו, כי כשחזרנו, אייל רץ ישר לאופניים ואחרי כמעט שעתיים של רכיבה הייתי צריכה לשכנע אותו להיכנס הביתה. היה כייף ומסתבר שלפחות לאייל גם מעייף (ומסביר למה ישן שעתיים יותר הלילה).

ולקינוח היום המוצלח, אחרי שהילדים הלכו לישון הזמנו כרטיסים לחופשה ביוני! פרטים בהמשך...

אה, וזה מה שצומח לנו ליד דלת היציאה למרפסת:




אין תגובות: