יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

אוכל

היום היה בסימן אוכל.

זה התחיל בנסיעה לגן, בנסיון לקבל עזרה מאייל ברעיונות לארוחות. עזרה לא קיבלתי אבל שיחה נחמדה, בהחלט כן.

אני: אייל, מה אתה רוצה לאכול מחר?
אייל: לשתות שוקו.
אני: בסדר, אבל איזה דברים אתה אוהב לאכול?
אייל: כל מיני דברים מתוקים אבל הם לא בריאים.
אני: אז איזה דבר בריא אתה רוצה לאכול?
אייל: לא משנה. מה שיוצא אני מרוצה.

זה המשיך בארוחת צהריים. אני מכינה לנועה ולי אורז עם תבשיל הודי. נכון שלי כל דבר חריף, אבל נראה לי די תמוה שאני הייתי זקוקה לכמה כוסות מים ליד האוכל, ונועה רק ביקשה עוד (מהתבשיל, את האורז היא אכלה בנפרד).

ואז גם נזכרתי בטלפון שקיבלתי מקרן, לפני שביקרנו אותם. היא רצתה לדעת אילו דרישות יש לילדים שלי לגבי אוכל לפני שהיא הולכת לקניות. אמרתי שהם יאכלו מה שיהיה בבית, לא צריך שום דבר מיוחד.

וכל מי שמכיר אותי וענייני אוכל, יכול רק לתהות- איך יצאו לי ילדים כאלו??????
אני יודעת שלא מגיע לי, אבל מה איכפת לי!

אין תגובות: