יום שני, 9 בפברואר 2009

ימים חמים במדיסון

בימים האחרונים הטמפרטורות עלו בצורה משמעותית. אומנם אם בארץ הטמפרטורה היתה עכשיו 2 מעלות צלסיוס היו מדברים על אחד החורפים הקשים, אבל בחיים הכל יחסי. אחרי תקופה ארוכה בה הטמפרטורות בקושי עלו מעל מינוס 10, אז שבוע בו הטמפרטורות נעות סביב האפס ואפילו מעל נחשב חם!
ביום שבת היתה ההתחממות המשמעותית, והטמפרטורה הגיעה לבערך 6 מעלות! תצרפו את זה לעובדה שזה סוף שבוע, ותקבלו.... המוני אנשים מסתובבים בחוץ עם חיוך על הפנים.
אנחנו בחרנו לבקר בגן חיות. הגענו יחסית מוקדם, אבל... החניה כבר היתה מלאה! גן חיות, מלא ילדים מאושרים מהחיות, והורים מאושרים ממזג האויר, היתה אוירת הפנינג. ועכשיו, כשסוף סוף אני כותבת בבלוג ולא במייל, אפשר לשלב את התמונות בטקסט. אופסססס, יצאנו מהבית בלי מצלמה. פעם הבאה :-)

הרבה מהשלג כמובן נמס, ובלילה קפא מחדש, הפעם במקום שלג התקבל משטח קרח, מה שהקשה מאוד על ההליכה בחוץ ביום ראשון. האמת? לראות סנאי מחליק על הקרח בנסיון להגיע לעץ הנמצא בקצה המשטח החדש שנוצר זה מראה משעשע ביותר.
בראשון אחה"צ הוזמנו ליומולדת של חבר של נועה (עידו). לכבוד מזג האויר אפילו הלכנו ברגל. הצלחנו להגיע שלמים למרות כמה החלקות של אייל בדרך. ככה זה שרוצים לרוץ קדימה ויש קרח על המדרכות.
היום לקחתי את החבר'ה לטיול אחה"צ. נועה במנשא, אייל נתן לי יד ויצאנו לטיול ביער. אייל מתמיד בחיפוש הדביבונים בכל טיול ביער. העובדה שהם פעילים בעיקר בלילה ולא ביום לא מפריעה לו להמשיך לחפש אותם.
מחר צפוי יום מדהים. 15 מעלות (פלוס! לא מינוס) ושמש ללא גשם. בטוחה שלא נישאר הרבה בבית.

בסוף השבוע ניסע צפונה עם המעבדה של אבי. כל שנה הם עושים סוף שבוע של סקי בצפון. כנראה כדי שלא נתגעגע לשלג יותר מידי. לשם ננסה לזכור לקחת מצלמה. עדכונים בהמשך.


תגובה 1:

Miri אמר/ה...

כייף לראות אותך כאן בעולם הבלוגים!!! איזו הפתעה! ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שתפלי בקסם הבלוגים..:) הרבה יותר כייף וקל לעדכן כאן מאשר במיילים. בהצלחה! מחכה לפוסטים הבאים!