יום חמישי, 12 בפברואר 2009

טיול אחה"צ

חשבתי שהעדכון הבא יהיה רק אחרי הסופ"ש, אבל הנה, יש עוד אחד בדרך.

החבר'ה התחילו לקצר את השנ"צ שלהם, מה שמגדיל בצורה משמעותית את הזמן שיש לנו לבלות אחה"צ. הדרך לבלות עם כמה שפחות מריבות/ ויכוחים/ היא חטפה לי/ היא לקחה לי וכו'.... היא פשוט לבלות בחוץ, אז זה מה שעושים.

החלטתי לצאת לטיול ארוך מהרגיל (יחסית לטיולים שאני עושה עם שניהם, בלי אבי). כדי להדעת איך להתלבש בדקתי מה הטמפרטורה בחוץ. 1 (מעלה אחת) שמרגיש כמו -3 (מינוס 3, אכן, בגלל הרוח). לא נורא חשבתי לעצמי.... ואז המחשבה הבאה היתה, מי היה מאמין שלפני שנה אגיב כך לכזו טמפרטורה. התלבשנו בהתאם (איך? נועה עם חליפת שלג כי היא סטטית במנשא, אייל ויתר על כפפות, ואני עם פליז דק כי אני סוחבת את נועה. אמרתי, לא נורא...) ויצאנו. ממש מתוך המעונות אפשר להיכנס ליער קטן ונחמד. באוקטובר הוא היה נראה ככה:



אז היום היער נראה כך:



הלכנו הליכה לא ארוכה ביער, יצאנו מהיער, חצינו כביש, ועברנו לשביל שהולך לאורך האגם. היה חלק למדי (החום המיס את השלג, שאח"כ קפא. הבעיה היא רק בשבילים כי בהם עברו אנשים שדחסו את השלג ודווקא בהם הכי חלק). אחרי טיול נחמד לאורך האגם (בחלק מהמסלול מעט מעל מפלס הקרח, בחלקו ממש על "חוף" האגם הקפוא) חזרנו למעונות. סה"כ הליכה רצופה של 40 דקות על קרח/ שלג - כל הכבוד לאייל!
כמובן שלא הספיק לו, הרי עוד חם, אז בדרך הביתה עצרנו באחד מגני המשחקים הרבים המפוזרים במעונות:







בשלב הזה אני החלטתי שמספיק לי אחרי שהפסקתי להרגיש את האצבעות בכפות הידיים שלי (הרי חם, מי צריך כפפות? לא יודעת מה חשבתי לעצמי) וחזרנו הביתה. אני נכנסתי הביתה אבל אייל המשיך לשחק בגן המשחקים שמאחורי הבית. ברגע שהצעתי שוקו חם הוא מיד הצטרף אלינו פנימה...


אין תגובות: