יום שבת, 21 בפברואר 2009

פיקניק על הקרח

פיקניק על הקרח. ככה אבי החליט לקרוא לבלוג, בעקבות תמונה שהדהימה אותנו של חבורה שעושה פיקניק על האגם הקפוא.

אחרי תקופה "חמה" יחסית, רוב השלג בעיר נמס. אז כדי להראות לנו שהחורף לא באמת נגמר, ביממה האחרונה ירדו כאן 20 ס"מ שלג (לאט לאט אנחנו מתחילים להתרגל לאינצ'ים, אין ברירה, אבל אני נחמדה ומתרגמת למידות נורמליות). יש שלג? אפשר לחזור לקרוס-קנטרי סקי בסופ"ש בזמן שהילדים ישנים :-)
אחרי שהחבר'ה הלכו לישון שנ"צ, נסעתי לי לאגם (דקה וחצי נסיעה), ולשם גיוון הפעם עשיתי סקי על האגם. פגשתי דייג שבדיוק הצליח לדוג דג (ראשון, אחרי שהוא ישב שם מהזריחה בערך, לא יום משהו בכלל בשבילו), אחר כך ברוב כשרוני הצלחתי להניח את אחד המוטות בזמן שהחלקתי לי בדיוק בחור של דייגים שכוסה בשלג (שניה אחת של לחץ! לשמוע את הקרח מתנפץ לו) ולבסוף, הרחתי את הריח המוכר של המנגל! אכן, זו לא אגדה, פיקניק על הקרח! כסאות פיקניק, בקבוקי בירה (אלא מה?), צידניות, מנגל אחד וכמה חבר'ה שעוברים מסביב בין הבורות שלהם לראות אם איזה דג נתפס במלכודת שלו.

הזוי. זה רק לי נדמה או שאני חיה בסרט?

והתמונות.... אופס, כרגיל הייתי בלי מצלמה. כן, גם בבוקר המצלמה נשארה בבית כשאבי ואייל ביקרו בתערוכת רכבות.

אין תגובות: