יום שבת, 31 באוקטובר 2009

הלוואין

השבוע העצים במדיסון קיבלו סימן שהגיע זמן לשלכת. תוך יומיים, חצי מהעלים של העצים כבר נשרו. עד סוף השבוע, רוב העצים נראו ערומים לגמרי. האם זה סימן שהחורף מתקרב?

כך נראתה החצר שלנו השבוע:

ואייל ונועה שיצאו לשחק בחוץ:

השבוע גם היה כולו בסימן הלוואין. במשך כל השבוע אכלו בגן זוועות, כנראה כדי להכין את הקיבה לקראת סוף השבוע. בייגל עם גבינת שמנת בצבעים אלו ואחרים, שאותה קישטו בסוכריות (?!) וכל מיני דברים הזויים ומוזרים, לצדל מיני מאכלים מדלעת (יום אחד עוגה, יום מרק, יום פאי). ביום שישי הם הלכו לגן מחופשים, הלכו עם הגן לבניינים סמוכים ל"טריק-אור-טריט" המסורתי, וחזרו עם חיוך גדול והרבה ממתקים. מזל שלמחרת בערב (היום) היה אותו הדבר כאן בשכונה, ככה שכל מה שסונן מהממתקים שקיבלו בגן, הועבר הלאה לילדים אחרים (כמה חינוכי לתת לאחרים מה שאני לא רוצה שהילדים שלי יאכלו...).
את התמונה הזו שלחו לנו מהגן (זו הכיתה של נועה, בני שנתיים עד שלוש):

אתמול הטמפרטורות היו נוחות ביותר, 17 מעלות, והילדים לבשו את התחפושות מעל הלבוש הרגיל. היום היה הרבה יותר קר (עכשיו לדוגמא יש מינוס 1, ועד לפני שלוש שעות היינו בחוץ), אז התחפושות נלבשו מעל מעילים. מזל בשגלל אופי החורף כאן יש לנו מגוון מעילים ככה שמצאנו כאלו שלא יציקו מתחת לתחפושת. כמובן שהקור לא הפריע להם לרוץ בשמחה מבית לבית.

(נועה "קצת" נפוחה בגלל המעיל...)

קינחנו בערב נחמד ביותר עם פיצה וחברה טובה אצל חברים שאפילו טרחו לקשט את הבית בהתאם. חלק קטן ממה שהכינו:

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

!!!! Eze Hamudiiiim

Pipoosh אמר/ה...

היי פיס,
אמא כתבה אז מי אני שאכתוב אחרת...

אבל עדיין - מהתמונות הראשונות נהניתי (משפחה, לא?) - מהתמונה האחרונה אני עדיין צוחק.....