יום שני, 30 בנובמבר 2009

יציאות מילוליות

כבר כתבתי בעבר שאני מתכוונת לנצל את הבלוג גם לתיעוד הברקות מילוליות של החבר'ה (וגם אם אלו לא הברקות אלא סתם דברים שנחמד לזכור).
אייל כבר מקשקש יותר ויותר באנגלית. אנחנו זוכים לשמוע אותו רק מידי פעם, בעיקר בגן ומעט באינטרקציות עם ילדים אחר הצהריים. אני מניחה שלא יקח הרבה זמן עד שיתחילו השיבושים שמערבבים עברית ואנגלית, כמו שאנחנו שומעים אצל ילדים של חברים.
בינתיים, נועה ממשיכה לדבר בעברית. אומנם היא הולכת לגן כבר שלושה חודשים, אבל זה ממש לא מפריע לה לשאת מונולוגים שלמים (ולא קצרים בכלל) לכל הגננות והחברים בגן.
אומנם יש הרבה יציאות לשוניות מוצלחות, אבל אני אנסה לשחזר את המוצלחות ביניהן.
לא מזמן, לקחתי את אייל ונועה אחרי הגן לטיול שלוליות בגשם, עם מגפיים ומטריות. בדרך חזרה ראינו שהתזמורת מנגנת. אייל התעניין, ודיברנו על זה שאחר כך צריך לטפל בכלי הנגינה. פתאום נועה מתחילה לשיר בספסל האחורי:
"אני מנגן,
מה אתה מנגן?
אני מנגן, מנגן בגשם!"

היא גם הפנימה את עניין הפידבק, והיום בזמן שאבי חתך לה את הספגטי בארוחת הערב היא אמרה לו: "יופי אתה חותך את הפסטה".

אין תגובות: