יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

ימים 10-13, שוב רוקיס ו... הביתה

ביום שני בבוקר קיפלנו בפעם האחרונה את האוהל (סה"כ יצא 5 לילות באוהל, 7 במלון), ובצער רב עזבנו את הארצ'ס. במקום לחזור באוטוסטרדה כמו שהגענו, נסענו לאורך קניון נהר הקולורדו. אומנם האריך בקצת את משך הנסיעה אבל בהחלט הצדיק את זה. פרט לנופים היפים ראינו אין סוף רכבות א-ר-ו-כ-ו-ת. באחת מהן ספרתי 145!! קרונות. בשאר ויתרתי...
זוכרים שהיינו אמורים לנסוע לאספן? אז הגענו לשם לבסוף אחרי
סיבוב קצר של 300 מייל ביוטה. התמקמנו במלון ב- Snowmass village, לא רחוק מאספן ועוד באותו הערב הלכנו לטייל ליד Maroon lake. בדרך חזרה ראינו גם Marmot וגם אייל צעיר שלגם לו מהנהר.

למחרת בבוקר יצאנו לטיול קצר ונחמד מאוד. במסלול היתה מערת קרח, שאכן, בתוכה היו עוד כמה שלוגיות למרות שהטמפרטורה היתה רחוקה מהאפס.

המסלול הנחמד הזה, ובכלל כל מה שעשינו באזור הרוקיס נלקח מספר לטיול עם ילדים. מאוד מומלץ למי שמתכוון לטייל שם.
בהמשך התכוונו לטפס על עוד איזה הר ולהגיע לאגם אלפיני. הילדים בדיוק נרדמו, וידענו שלהעיר אותם כדי להתחיל טיול לא קל, לא יהיה חכם כל כך. אבי הרוויח שעת כושר, ורץ לבד בזמן שאני נשארתי עם הילדים באוטו. הוא פגש שם מרמוט נוסף.

זהו. נגמר. משם המשכנו לדנוור, וישנו באזור שדה התעופה כדי להימנע מלהיכנס לעיר ולהקל על תחילת הנסיעה למחרת בבוקר. לפחות השקיעה מעל הרי הרוקי היתה יפה. חיכו לנו 450 מייל נסיעה הביתה (725 ק"מ) שאותם פיצלנו ליומיים. גם כאן, החבר'ה הפתיעו לטובה, התנהגו מדהים ולא ביקשו את "הקסם" (מילת קוד שלנו לדי-וי-די).

זוהי העצירה האחרונה, עדיין באיווה, שעתיים לפני שהגענו הביתה.

היה נפלא. קשה לתאר כמה נהננו. היה מוצלח יותר מכל מה שיכולנו לדמיין או לצפות ואנחנו לא מפסיקים לחשוב על הטיול הבא.
חשבתי שיקח יותר זמן להעלות את הכל לבלוג, אבל מכיוון שמחר אבי נוסע לשלושה ימים למישיגן, העדפתי לסיים לפני שיתחיל שוב טירוף אחר.
התחלנו עם יותר מ- 600 תמונות. הצלחנו לצמצם ל- 293. לטובת הבלוג בחרנו בערך 80 תמונות (לא הצלחנו לצמצם יותר, סליחה).
אם חוץ מהסבים/סבתות שבטח רוצים, אם יש מישהו שבכל זאת רוצה לראות את כל 293 התמונות, תנו קריאה ותקבלו לינק לאלבום המלא בפיקאסה.

עכשיו באמת אפשר לחזור לשגרה. בעצם, אחרי שאבי יחזור, ותתחיל שנה חדשה בגן, ו....

אורי אמר/ה...

אבי ואיריס היקרים!
ניכנסתי לבלוג של מירי- My Child's Diary , לראות עם יש עידכונים (אולי שם לבת או משהו כזה) וריאיתי בתגובות- אבי ואיריס- נכנסתי וראיתי קישר לבלוג שלכם. קצת מאוחר... (תודה לשחר הקטנה- בת שנה וחצי על השיעולים הבללתי פוסקים...) אז עיעלתי רק בקצת פוסטים.
ואו! קודם כל מזל טוב!!! רוני נראת מתוקה ביותר ודובית. ואיזה טיול!!!! לא מקנאת בכלל, בכלל, בכלל... טוב אולי רק קצת... או מאוד!!!!
יוצא לנו להיות מידי פעם בבית שלכם, אני בטוחה שמיכל וגיא ישמחו אם תישארו עוד שנה שנתיים...

אני אלך לישון
אבל (ברשותכם כמובן) אשמח להתעדכן גם בבלוג שלכם

ואגב, ניסתי קצת לכתוב בלוג, לא מתיש כל נושא העלאת התמונות לבלוג?

אבי ואיריס אמר/ה...

הי אורי,
נחמד לשמוע ממך :-) אמנם באיחור קל של שנה וחצי, אבל מזל טוב גם לך.
את מוזמנת להמשיך להתעדכן. את יכולה להיכנס אקראית או להירשם לקבלת עדכונים למייל (יש אופציה כזו בצד ימין).

דווקא לא מתיש להעלות תמונות. היתרון של הבלוג, שהתמונות משולבות בטקסט (לעומת מייל), שווה את המאמץ. נראה לי שהרבה יותר קל לכתוב בלוג כשנמצאים רחוק, כי אז יש צורך גדול יותר לעדכן וגם החוויות מגוונות.

ד"ש למירי אם את נפגשת איתה מעבר לדפי הבלוג.